srijeda, 17. kolovoza 2011.

Girls just wanna have fun!

Evo neke slike mene i mojih drugarica od prije neku veče ...
Neznam žašto ovako narandžasto izgledamo ali nije ni bitno :P
Kako vam se dopada moj outfit...Ovo su nove pantole dubokog struka i vec ih obožavam !!


U ovoj nisam trebala upasti u kadar :P





Stay Classy
Ena

Broj komentara: 8:

  1. Looks like a good night, that white blouse is gorgeous :)

    Louisejoyb xo | Bits&Bobs

    OdgovoriIzbriši
  2. totalno clssy outfit :D preslatka si.

    OdgovoriIzbriši
  3. upravu si girls just wanna have fun ,vidi se da vam je bilo zabavno a 10-ka za outfit :) predobar je

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan outfit, sviđa mi se collar. :)

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely outfits here, you all look so pretty! xo

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova masnica na kosulji je totalno -me- !
    Pratim te!!!
    i volim <3

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥