ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

New in !



Odmah da se izvinem zbog pozadine :) nije mi se nesto posebno dalo slikati a i ovdje mi je bila najbolja svjetlost. Znam da opet dugo nisam nista objavljivala al nadam se da od sad hocu.
Crne cizme sam dugo trazila i slucajno naletim na njih dok sam bila u Srebreniku kostale su 20 km ... Totalno ih obozavam. Smede (ne znam ni kako da ih nazovem ) sam dobila i pravo mi se svidjaju sigurna sam da ne propustaju... Duksericu sam kupila novu za 2 km ... inace mi ne treba ali bila je tako jeftina pa sam je odlucila kupit zalim samo sto nisam kupila i jednu u krem boji , a sal sam dobila i jako  mi je interesantan zato sto je saren jadnostavno do sad nisam imala takav sal .Toliko od mene :)







P.S. sijaju se zato sto sam ih namazala vazelinom :)











With love
Ena :)

2 komentara:

  1. Tako rado bih ti maznula ovu maramu! ;) divna je, a ja sam po običaju opsjednuta cvjetićima! :)
    Pratim te, posjeti i ti moj blog:
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. I have just discovered your blog and definitely love it. You’re in my daily reads now
    So, i’m your newest follower! Do you want to follow me back? 
    xo
    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥