petak, 6. travnja 2012.

My personality!

Evo jedan outfit post na brzaka... Zao mi je sto skoro nikad ne uspijem da izadem napolje i da se slikam i da napravim neke posebne slike, ali za to treba vremena a dok bi nagovorila svog brata da se spremi prosao bi citav dan :) (i  inace on je moj fotograf ).
Post je dobio ime upravo zato sto ovaj outfit nekako izrazava mene i inace volim da oblacim nek sweet boje .. Jako dugo se nisam slikala zato ce ovaj post imati malo vise slika :)









I usput da ubacim sliku za almanah, znam previse sam se nasmijala ali nije do mene razredna je za sve kriva ona me je nasmijala :D




Stay Classy
Ena

1 komentar:

  1. I ja bih se uvijek slikala vani, ali nikako da "uganjam" sestru ili prijateljicu da me slikaju, pa su mi slike većinom u kući :) ...
    Sviđa mi se jako tvoja košuljica ( ili šta je to već) :)

    OdgovoriIzbriši

Be free to comment,I hope seeing your comment ♥